Celeron II i skoki temperatury

Autor: Andys (andys_at_toya.net.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 12:38:26 MET DST

Witam,

Czy to normalne, że Celeron II 800_at_1120 ma taką nieustabilizowaną
temperaturę. Chodzi mi o to, że w trybie IDLE ma około 33 stopni, natomiast
wystarczy lekkie i krótkotrwałe obciązenie procesora i temp momentalnie
skacze do 45 stopni, równie szybko spada po "zdjęciu" obciążenia z
procesora. Przy długotrwałym, całkowitym obciążeniu procesora, temp potrafi
osiągnąć nawet 65 stopni. Procesor pracuje na znamionowym napięciu z dużym
radiatorem i wentylatorem Spire`a, użyłem oczywiście pasty silikonowej.
Czy te 65 stopni nie grozi mi spaleniem tego procesora?
I czemu ten procesor ma takie duże wachania temp 33-65?

Pozdrawiam
Andys