Re: Celeron II i skoki temperatury

Autor: Andys (andys_at_toya.net.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 21:21:30 MET DST

> Dobrze przesmarowałeś go pastą termoprzewodzącą ?
Wystarczająco, same jądro procka :-), cienko ale dokładnie.
> Który to Spire ? Puszczony na 12V ?
Podłączony jest do płyty głównej, więc napięcie chyba jest ok. Niestety nie
pamiętam symbolu, ale ma na prawdę duży radiator i wentylator, dla
ułatwienia dodam, że jest odmiana tego radiatora z miedzianą płytką, mój
niestety jej nie posiada.

> Zadbaj też o dobry obieg powietrza w obudowie.
Staram się jak mogę, kable poukładane, pospinane, obudowa to Enlight.

> Pozdrawiam,
> ===Tomy===

Pozdrawiam
Andys