Re: ABIT=GÓWNO ?!

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sat 13 Oct 2001 - 15:07:39 MET DST

Użytkownik Piotr Traczykowski <ptracz_at_ippt.gov.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9q6e05$kuo$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> wlasnie sledze watki na roznych listach na temat KT7A i jego
> "kompatybilnosci" - wychodzi na to ze jest kupa tanich plyt do ktorych
> producent juz zrobil biosy wspierajce Athlony XP - do KT7A rev 1.2 i starsze
> niestety nie.

Od kiedy to Abit robi biosy do różnych revision KT7A?
Ja widze tylko jeden bios 4A ...

[...]
> Abita nawet nie racza odpowiedziec na pytania (technical support - lol, to
> sa lamuchy pierwsza klasa). Niejaki "Chun" z tajwanu na moje dosyc
> szczegolowe pytanie raczyl odpowiedziec "KT7A does not support Athlon XP".
> Co za madafaka !!![...]

Athlon XP się uruchomi na tej płycie i będzie działał znacznie szybciej
od zwykłych Athlonów-C (dzięki hardware prefetch) ale nie będzie
działało SSE.
Abit prawdopodobnie nie chce wypuścić nowszego biosu
który włączy SSE ponieważ chce sprzedać KG7 i mase
innych płyt które wyjdą w tym miesiącu (na kt266a, sis735 itd).

Ale nie wszystko jest stracone!
Patrzeć tylko jak się pojawią programiki włączające
SSE tak jak kiedyś włączało się na k6-2 CXT write combining
gdy bios płyty nie obsługiwał.

Może jednak abit wypuści bios-w ostatnim 4A napisali
że obsługuje Athlona 1.4Ghz-fsb266.
To jest naprawde blamaż że jest bios pod A-XP dla takiego
Solteka KAV a nie ma dla KT7A :-/

PeJot