Re: ABIT=GÓWNO ?!

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 13:21:32 MET DST

"PeJot" <pjsoft_at_poland.com> wrote in message
> Może jednak abit wypuści bios-w ostatnim 4A napisali
> że obsługuje Athlona 1.4Ghz-fsb266.
> To jest naprawde blamaż że jest bios pod A-XP dla takiego
> Solteka KAV a nie ma dla KT7A :-/

Koniec piesni. KT7A w wersjach 1.2 i nizszych nie sa w 100% kompatybilne z
SocketA. Cisna mi sie na usta slowa, za ktorych uzycie bym zostal
splonkowany (chociaz nie mam dzieki bogu Abita). Athlony XP na nich nie
pojda (tak samo jak na KT7 i KT7E). Jak mozna wyprodukowac plyte, ktora nie
jest zgodna ze standardem?

Raf