Re: ABIT=GÓWNO ?!

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 10:26:50 MET DST

Użytkownik "PeJot" <pjsoft_at_poland.com> napisał w wiadomości
> Od kiedy to Abit robi biosy do różnych revision KT7A?
> Ja widze tylko jeden bios 4A ...
O czasu rev 1.3.

> Athlon XP się uruchomi na tej płycie i będzie działał znacznie szybciej
> od zwykłych Athlonów-C (dzięki hardware prefetch) ale nie będzie
> działało SSE.
> Abit prawdopodobnie nie chce wypuścić nowszego biosu
> który włączy SSE ponieważ chce sprzedać KG7 i mase
> innych płyt które wyjdą w tym miesiącu (na kt266a, sis735 itd).
Problem w tym ze wlasnie nie dziala i tyle - jakis serwis (sorry ale nazwa
mi z glowy ze stresu wypadla) zapodal wyczerpujacy test na temat przygos
KT7A vs. Athlon XP (Palomino - Morgany)

> Ale nie wszystko jest stracone!
> Patrzeć tylko jak się pojawią programiki włączające
> SSE tak jak kiedyś włączało się na k6-2 CXT write combining
> gdy bios płyty nie obsługiwał.
Tak, tylko ze najpierw musi byc w biosie mikrokod do palomino inaczej
uslyszysz smutna sekwencje bipniec.

> Może jednak abit wypuści bios-w ostatnim 4A napisali
> że obsługuje Athlona 1.4Ghz-fsb266.
> To jest naprawde blamaż że jest bios pod A-XP dla takiego
> Solteka KAV a nie ma dla KT7A :-/
Ja mam to w D. ;-) kupilem sobie ECS K7S5A + TB 1GHz i jestem happy jak
male dziecko plyta jest szybsza i stabilniejsza od tego szmelcu (nadal mam
pamieci SDR) i imho ma lepsza jakosc wykonania (chocby takie oslonki na
zaczepy radiatora) no i wspiera morgany ;-)))

pozdrawiam

--
Piotr Traczykowski  | "I gdy nadchodzi czas.
[PRGK]Rawdall      | biały ogień w nas..."