Re: Jaka plyta za Abit KT7 + Raid

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sat 13 Oct 2001 - 15:08:12 MET DST

Użytkownik waldi <waldis_at_enter.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9q649f$5ij$1_at_news.tpi.pl...
[...]
> A pojdzie ten Athlon na mojej plycie ?
Bez malowania mostków L1 i zwiększenia mnożnika nie będzie działał
przy swojej częstotliwości znamionowej np. 1.4-fsb266 będzie chodził jako
1.05-fsb200

> Jezeli nie to podaj jakas konkretna plyte z Raidem i jaki maja byc pamieci.
> Dobrze by bylo jezeli obsluzy mi tez mojego Durona, ale jezeli nie to
> szkoda.
> Slyszalem, ze pamiec 133 pojda na Chipsecie 266A

Nie ma na rynku płyty na chipsecie kt266(A) któraby obsługiwała
pamięci sdram-są tylko dla ddr'ów.
Durona możesz obsadzić np. na płycie Epox-8K7A+ (z Raidem)
ok. 670zł przy czym tak jak pisałem nie wykorzystasz w pełni
możliwości pamięci ddr266 przy fsb200 Durona.

Jest tania płyta (300zł) bez raid;u ECS K7S5A na szybkim chipsecie
sis735 ale szybki jest tylko gdy pracuje synchronicznie fsb266
-pamięci pc133 lub ddr266.

PeJot