Re: powozcie wybrac grafike - pixel view?

Autor: .Peeter (peeter_at_box43.no)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 16:32:13 MET DST

<kkorzonkowski_at_poczta.onet.pl> wystukał(a):
> wg toms hardware krecony piexel view a konkretnie PROLINK GEFORCE 2 MX400
ULTRA
> 32MB TV-out (365zl z pamieciami wg prolinka 4.5 ns) zbliza sie wydajnoscia
do
> Gainwarda.

to prolink czy pixelview? chociaz i tak to jeden szajs. jedno i drugie
to noname

> Piszesz o problemach w 2D, na czym to polega? - ogolna paskudnosc,
> przeklamania kolorow? itp

ogolna paskudnosc :-) az szkoda opisywac... a i tak najbardziej
denerwuje kiepska ostrosc...

> Sam nie wiem czy mi zalezy. A moga byc niezgodne?

tak, pisalem o tym mx...

> A znasz jakies opinie o pixelview GTS? Mysle konkretnie o PROLINK GEFORCE
2 GTS
> PRO 64MB TV-out DDR (597 zl) Jezeli roznica w wydajnosci jest niewielka
> wole dolozyc i kupic tego Gainwarda.

Gainward jest szybki jak na MX... a pixelview moze byc niedotaktowany
i wyjdzie Ci na jedno i to samo :-)))

> jak sadzisz?

sadze ze powinienes kupic albo tego Gainwarda albo
cos z oferty Elsy :-)))))

--
Pozdruffka
.Peeter