Re: powozcie wybrac grafike - pixel view?

Autor: kkorzonkowski_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 12 Oct 2001 - 15:29:39 MET DST

> jesli duzo korzystasz z 2D i nie szkoda Ci oczu (drugich nie kupisz...),
> to najlepszym rozwiazaniem bylby nr. 3, tylko, ze pixelview to "firma"
> typu made in piwnica dziadka wladka, Gainward jest zdecydowanie
> najlepszy jakosciowo.

wg toms hardware krecony piexel view a konkretnie PROLINK GEFORCE 2 MX400 ULTRA
32MB TV-out (365zl z pamieciami wg prolinka 4.5 ns) zbliza sie wydajnoscia do
Gainwarda. Piszesz o problemach w 2D, na czym to polega? - ogolna paskudnosc,
przeklamania kolorow? itp

>jesli zalezy Ci na dobrym 2D i na 100%
> zgodnosci z ref. nvidii jesli chodzi o taktowanie to bierz Gainwarda...
Sam nie wiem czy mi zalezy. A moga byc niezgodne?

> a jesli zalezy Ci... eeee... nieee... pixelview omijaj :-))) kumpel ma
> MXa pixelview i nie dosc ze nie jest normalnie taktowana, to jeszcze
> ma obrzydliwe 2D...

A znasz jakies opinie o pixelview GTS? Mysle konkretnie o PROLINK GEFORCE 2 GTS
PRO 64MB TV-out DDR (597 zl) Jezeli roznica w wydajnosci jest niewielka to
wole dolozyc i kupic tego Gainwarda.
jak sadzisz?

Korzon