Re: powozcie wybrac grafike - pixel view?

Autor: kkorzonkowski_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 12 Oct 2001 - 17:24:52 MET DST

> to prolink czy pixelview? chociaz i tak to jeden szajs. jedno i drugie
> to noname
Tak jak sobie popatrzylem po pudelkach to Prolink produkuje te karty a cala
serie nazwal pixelviev. Zeby bylo ciekawiej to chyba sa paczkowane przez
Action! bo na paczkach jest nadrukowane ich logo i adres.
W ogole bym o nich nie myslal tak jak o mintach czy innych "wynalazkach"
gdyby nie to ze ten pixelviev MX400 ULTRA tak dobrze wypadl w testach na tom's
hardware - tknelo mnie ze moze ma to jakis sens.

> ogolna paskudnosc :-) az szkoda opisywac... a i tak najbardziej
> denerwuje kiepska ostrosc...
uuu... to bardzo niedobrze. A nie bylo to tak ze dal za wysokie parametry -
kosmiczne rozdzielczosc i odswiezanie na granicy mozliwosci monitora? czasem
tak bywa przy slabszych monitorach i nie wynika bezposrednio z karty.

> Gainward jest szybki jak na MX... a pixelview moze byc niedotaktowany
> i wyjdzie Ci na jedno i to samo :-)))
he, fakt. chyba ze da sie go przetaktowac. Musze zobaczyc jakie toto ma pamieci.

> sadze ze powinienes kupic albo tego Gainwarda albo
> cos z oferty Elsy :-)))))
W tescie na tom's nie wypadla jej karta najlepiej. Chyba zeby kupic GTS...
A co bys sugerowal z Elsy?

Z ta grafika 2d to mnie troche przybiles...szkoda, taka fajna cena.

Korzon