Re: CD ROM problem?

Autor: Skilerek (skilerek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 16:44:19 MET DST

>aha cd polaczony jednym kablem do dma1 z twardzielem

I tu jest pies pogrzebany (przynajmniej tak mi sie wydaje). Rozumiem, ze dysk masz podlaczony tasma
ATA66. Niestety LG takiego kabelka nie toleruje - sprawdzilem wielokrotnie w roznych konfiguracjach.
Najlepiej podlacz CD-ROM tasma ATA33 - powinno pomoc. Jesli nie, to przykro mi, nie wiem.

pozdrawiam
Skilerek