Re: Jaką dobrej jakości kartę graficzną kupić?

Autor: GLide (glyder_at_kreacja.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 13:59:06 MET DST

On Thu, 11 Oct 2001 18:14:03 +0200, "Przemek"
<cornhole_at_darmo.alter.pl> wrote:

>wziąłem monitor aby go podłączyć do innego komputera i to w innym mieście
>nawet ;-)
Nie mzna powiedziec, zebys sie nie staral....

>Szkoda mi jednak kasy na jakiegoś GF2. Chciałbym kupić jakąś TNT2 Pro albo
>Ultra ale z reguły nigdzie nie mają - same TNT2 M64 a obawiam się, że takowa
>karta będzie wolniejsza od mojej zwykłej TNT1.
POwiedzmy ,ze srednio ujmujac bardzo podobna wydajnosciiowo, ale tez
zauwazyylem ze chyba trudno znalezc jakac markowa M64. Na twoim
miejscu skoczylbym na gielde (jesli masz jaks w poblizu) i poszukal
uzywanej TNT2. W ten sposob jakis czas temu kupilem za niewygorowana
cene MSI TNT2 Pro i twierdze ze wyswietla bardzo dobrze.

Pozdrawiam
GLide