Re: LG 16/10/40 i Nero

Autor: stealth (stealth_at_yoyo.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 13:57:17 MET DST

Nie wiem dokładnie ale miałem podobny problem z Nero i NEC-iem.
Podobny - tzn. ściągnąłem Nero ze stronki i zcrackowałem (zapewne podobnie
jak Ty).
Niestety nie chciał działać z nagrywarką ;-(. Wtedy kumpel podpowiedział, że
może pójdzie Nero z płytki (od innej nagrywarki - nie zawsze działa bo może
być zablokowany do tylko jednego modelu)- tzn wersja OEM, a nie ze strony
Ahead'a. I jakież było moje zdumienie gdy nagrywarka zaczęła współpracować
!!! (albo raczej to Nero zaczął poprawnie działać). Najdziwniejsze było to,
że wersja OEM była starsza od tej ze stronki.
Podsumowanie: moim skromnym zdaniem wersje na płytkach są dużo lepsze niż te
udostępniane przez AHEAD'a - zapewne zawierają więcej sterowników, co można
sądzić po dużo wiekszej objętości programu z płytki w stosunku do tego na
stronce.

Pozdr.
Marcin
Stealth_at_net.e.pl

Użytkownik Voytec <wojtek.s_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3bc1e87e$1_at_news.vogel.pl...