Re: Jaką dobrej jakości kartę graficzną kupić?

Autor: Przemek (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 18:14:03 MET DST

Użytkownik "GLide" <glyder_at_kreacja.pl> napisał w wiadomości

> No pewnie - po prostu troche mi sie namieszalo jak to czytalem.
> Jesli rzeczywiscie podpiolesz monitor do innej karty i bbylolepiej
> to.... spawa jest w miare jasna.
> Jeszcze tylko spytam czy jak go do tej innej karty podpinales to bylo
> w tym samym miejscu czy gdzies indziej. (moze jakies pola magnetyczne
> wystepja alboco?)

zmieniłem kartę w tym samym komputerze stojącym w tym samym miejscu a także
wziąłem monitor aby go podłączyć do innego komputera i to w innym mieście
nawet ;-)
Szkoda mi jednak kasy na jakiegoś GF2. Chciałbym kupić jakąś TNT2 Pro albo
Ultra ale z reguły nigdzie nie mają - same TNT2 M64 a obawiam się, że takowa
karta będzie wolniejsza od mojej zwykłej TNT1.