Re: Jaką dobrej jakości kartę graficzną kupić?

Autor: Przemek (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 20:42:09 MET DST

Użytkownik "GLide" <glyder_at_kreacja.pl> napisał w wiadomości
> Na twoim
> miejscu skoczylbym na gielde (jesli masz jaks w poblizu) i poszukal
> uzywanej TNT2. W ten sposob jakis czas temu kupilem za niewygorowana
> cene MSI TNT2 Pro i twierdze ze wyswietla bardzo dobrze.

ja strasznie nie lubię chodzić po giełdzie (choć mam całkiem niedaleko do
Katowic), a tym bardziej kupować tam używane rzeczy nie wiadomo od kogo :(

A może, (wiem, wiem, to nie ta grupa żeby się ogłaszać) ktoś z Grupowiczów
ma do sprzedania jakąś np. Rivę TNT2 (najlepiej Pro albo Ultra i to jakiejś
dobrej firmy najlepiej) ? :)