Re: jaki sprzet ?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 21:44:55 MET DST

Niejaki(a) abs <abs_at_alpha.net.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)

olsnienia i napisal(a):

> Ja wiem... taka wielka krowa :)

czy ja wiem... od razu widac, ze to porzadny komp, chociaz w srodku moze
byc 486 ;)

> No pewnie masz racje. Najgorsze jest to, ze nigdzie tych bigow nie ma i
> nie mozna ich sobie poogladac :((( Ale mysle na taka rzecza: czy tasmy od
> napedow dosiegna od wejsc na plycie do najwyzej polozonych napedow w
> takiej obudowie ? Co jak bede chcial polaczyc na jednej tasmie dysk (nie w
> kieszeni) z czyms polozonym wlasnie tam wysoko ? Dosiegnie ?

sa dluzsze, ~80cm tasmy... no zawsze tez mozna scsi ;)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|