Re: jaki procesor

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 21:39:54 MET DST

Niejaki(a) RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):

> ?? co ty pleciesz ? , ZX to BX z obcietym jednym bankiem DIM i
> duperelami ktorych brak sprawil ze ZX jest SZYBSZY od BXa

oh? a tego to nei widzielaem, wydawalo mi siezwaze, ze to jest inny
rdzen calkowicie (a i tak nigdy plyty z nim na oczy nie widzialem :P)

> niee , normalnie chodza

juz ktos pisal o tym. czasem poprawia to bios, czasem przy 133 nie
dzieli tak by bylo rowno... :)

> co ty pleciesz o tych mnoznikach ? mnoznik w intelu ? to nie p4 :)

normalne, moj beiksiaty procomp b687 nie statruje przy p3 850, ktory ma
mnoznik 8.5x ;P 750'tka pracuje haroszo... ;) a procek sprawny. tylko,
ze plyta trochu stara, bejbi ejti ;)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Fred H. - Fallout2 Dev. (Interplay)____________|