Re: jaki sprzet ?

Autor: abs (abs_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 08:03:47 MET DST

> tez mi tak pachnialo, ze to jest big. ale czemu zrezygnowales?

Ja wiem... taka wielka krowa :)

> big tower
> jest naprawde dobra inwestycja, szczegolnie, ze chcesz naprawde
> grzejliwy zestaw, a w bigu masz iwecej miwejsca na powietrze. w midi to
> moze sie zaparzyc :)

No pewnie masz racje. Najgorsze jest to, ze nigdzie tych bigow nie ma i
nie mozna ich sobie poogladac :((( Ale mysle na taka rzecza: czy tasmy od
napedow dosiegna od wejsc na plycie do najwyzej polozonych napedow w
takiej obudowie ? Co jak bede chcial polaczyc na jednej tasmie dysk (nie w
kieszeni) z czyms polozonym wlasnie tam wysoko ? Dosiegnie ?
ABS