Re: Overclocking a fizyczne uszkodzenia

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 19:57:27 MET DST

Vegeta <daro_w_at_poczta.onet.pl> wypowiedział(a) się w następujący
sposób:

> Wiatraki sie kreca, HDD startuje (itp.) tylko nie ma obrazu na
monitorze ?

moj Abit bf6 ma tak czasami - zdarza sie to gdy np. wyjme procesor,
albo pamieci... az sie boje je dotykac! Na cale szczescie po chwili
(2-5min) juz jest wszystko ok, ale do nastepnej np. wymiany pamieci -
"samo z siebie" nigdy sie tak nie dzieje.

> Jesli tak to jest "standardowy" pad plyt glownych Abita modeli
BE6/BF6 i nie
> ma nic wspolnego z przetaktowaniem. Ja mam juz 3 egzemplarz BF6...
> Jak chcesz sie wiecej dowiedziec poszukaj w archiwach
> alt.comp.periphs.mainboard.abit. Ale na to nie ma lekarstwa :((

czy sklep przyjmie taka plyte w ramach gwarancji (mam ja do 02.2002)? W
sumie w serwisie pewnie ja odpala i moga powiedziec, ze mam zle
skonfigurowany...bla, bla, bla itp.:-)

Toltek,

z dolu dziekujacy.