Re: Overclocking a fizyczne uszkodzenia

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 01:16:39 MET DST

Toltek wrote:
> Vegeta <daro_w_at_poczta.onet.pl> wypowiedział(a) się w następujący
> monitorze ?
> moj Abit bf6 ma tak czasami - zdarza sie to gdy np. wyjme procesor,
> albo pamieci... az sie boje je dotykac! Na cale szczescie po chwili
> (2-5min) juz jest wszystko ok, ale do nastepnej np. wymiany pamieci -
> "samo z siebie" nigdy sie tak nie dzieje.

Mój miał inaczej: dochodził do momentu w którym miał liczyć pamięci i
stawał. Albo i nie. Jak go zaniosłem do serwisu to oczywiście działał,
ale szczęśliwie później im zdechł. No i mam SY 6BA+III. W sumie trochę
mniejsze możliwości, ale np. mniej napięcia skaczą przy zmianach
obciążenia procka (a przynajmniej zmiany odczytów są na progu
wykrywalności)

--
Pozdrówka,
        Artur Gawryszczak