Jeszcze raz ECS K7S5A - przydlugie

Autor: woth (woth_at_poczta.fm)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 16:06:07 MET DST

Heh, wczoraj stalem sie szczesliwym posiadaczem tej plyty! (i Athlona 1GHz)
Wszystko chodzi ok, tylko mam pare watpliwosci.

Po pierwsze: Jaka powinna byc optymalna temp. procka?
Kupilem taki, hm, pizdny radiator (moje subiektywne zdanie;) z wiatrakiem
(60zeta)
i po maznieciu silikonem mam jakies 46-49 C (MBProbe). Czy to norma ?

Po drugie czy to normalne ze na ta plyte dostalem tylko 1rok gwarancji?
Cena byla najnizsza w Krakowie (280 zeta), sklep niejaki PC Projekt na
Starowislnej,
gostek skwitowal to tekstem typu" przeciez na ECS-a wiecej nie daja...".
No nie wiem...

I po trzecie i ostatnie: system, o dziwo dziala stabilnie i chodzi calkiem
niezle,
chociaz go jeszcze nie przeinstalowalem (wczesniej Cel466, Via apollo itd),
AGP 1.07 jest, ale W2K za cholerenie chce sie zaladowac.
 Spoko, mysle, nie ma problemu, tylko przeinstaluje,
ale potem przypomnialo mi sie, ze Flop cos rzezil na starszych biosach. OK,
sprawdzam Biosa - a tu niespodzianka - ciag cyfr
na moje oko bios datowany lipiec01, no to trzeba zaktualizowac.
Fajnie, wczesniej juz se sciagnalem wersje 010920, na plytce byl Ami818
i przymierzam sie do flashowania, prosilbym w zwiazku z tym dokladny
opis czynnosci do tego koniecznych (wiem ze to dziecinnie proste,
wole jednak uniknac katastrofy ;) przy pomocy tego wlasnie Ami818
programika...

No i koncowa watpliwosc: skoro plyty byly raczej nowe (gosc akurat mial
dostawe, jakies 15 szt.
i szly jak cieple buleczki w zwiazku z ta cena chyba ;) to czemu bios taki
stary?
Moze to jakis starszy rzut?

                                                               pozdrawiam
woth