Re: Overclocking a fizyczne uszkodzenia

Autor: Vegeta (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 12:24:59 MET DST

"Michał Szybisz" <nie.twoj_at_interes.com> wrote in message:
> Czy zdarzylo sie komus fizyczne uszkodzenie plyty glownej wskutek
> ustawienia PCI na 41.5 Mhz (83/2) albo w ogole przy przekreceniu PCI
powyzej
> 33 Mhz?
>
> Jak oceniacie prawdopodobienstwo takiego scenariusza? Pytam, bo przy
takiej
> operacji padla mi plyta (Abit BE-6 II) Pozostale komponenty, tj. HDD,
karta
> graf, SB, tuner TV, modem przetrwaly nienaruszone. Mogl to byc zbieg
> okolicznosci, albo nie...

Wiatraki sie kreca, HDD startuje (itp.) tylko nie ma obrazu na monitorze ?
Jesli tak to jest "standardowy" pad plyt glownych Abita modeli BE6/BF6 i nie
ma nic wspolnego z przetaktowaniem. Ja mam juz 3 egzemplarz BF6...
Jak chcesz sie wiecej dowiedziec poszukaj w archiwach
alt.comp.periphs.mainboard.abit. Ale na to nie ma lekarstwa :((

DW