Re: miganie monita - nieco dluuuzej.

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpoczta.fm)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 18:19:47 MET DST

Dnia Wed, 10 Oct 2001 13:08:05 +0200, Twardy napisał/a :

>Wymusilem te 85 na nizszych rozdzielkach i jest spokoj. niestety na
>1280x1024 miga sobie dalej.

Normalne, ZTCW to maksymalna rozdzielczosć dla tego monitora, więc nie
oczekuj, że uzyskasz tu 85Hz, o ile wogóle ramdac na karcie się
wyrobi. Zresztą nie polecam pracy w tej rozdziałce na 17" i to na
monitorze tej klasy - szkoda oczu.

> Poza tym pozostaje problem tego ze czasem, np.
>jak przejdzie w stan spoczynku to budzi sie zielony i tak mu zostaje dopoki
>go nie zresetuje.

A to już raczej normalne nie jest :) spróbuj pobawić się opcjami DPMS
w wygaszaczu i biosie, może pomoże

>I jaka z tego konkluzja? Mam zmienic karte czy reklamowac monit? Pierwsze i
>tak mialem kiedys zrobic wiec moze czas sie szarpnac. Niestety nie mam tyle
>czasu by podlaczyc u kogos moj monit i czekac az sie zagrzeje ;-(. I jeszcze
>pytanko: czy pod plyta z biosem: Biostar, - Intel, i440LX - Award Modular
>4.51PG, xx.09.1999 pojda nowsze matroxy?

Dobrze by było, żebyś go jednak sprawdził z inną kartą, aby wykluczyć
jej winę. Co do matroxa to nie wiem, ale nie sądzę, żeby były z tym
problemy.

pozdro

--
KRiZBi