Re: Dlaczego moja Baraccuda skrzypi ???

Autor: KURAK (kurak_at_poczta.okay.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 18:18:46 MET DST

Użytkownik "Sacul" <sacul_at_hoga.pl> napisał w wiadomości
> Od wczoraj mam nową baracudkę IV 60GB, nie wiem czy tak było od początku,
> czy dopiero po kilku (kilkunastu godzinach) być może nie wsłuchiwałem się
od
> razu, ale słyszę co kilka sekund takie skrzypienie, czy to jest te słynne
> "piszczenie" czy coś z dyskiem ?
>

> --
> ===============
> Pozdro,
> Sacul
cytuje
"Seagate Barracuda IV i kompletna cisza
Autor: Kilgor | 22:29

 (3)
Najnowsze testy dowodzą, że nowa Barracuda jest jednym z najcichszych i
najszybszych dysków dostępnych obecnie na rynku dla domowych Pecetów. W
testach potwierdza się jej szybkość, a zarazem cicha praca. Jednak niektórzy
jako wadę podają niewielkie, ale słyszalne skrzypienie w trakcie spoczynku.
Mimo, ze jest ono nie wielkie to jednak czasami może być denerwujące. W
odpowiedzi na ten problem z którym do Seagate'a zgłosił się Kris otrzymał on
krótki program. Obecnie przetestowałem go na swojej Barracudzie IV i
potwierdzam, że niepokojące piski nie mają już miejsca. Należy go uruchomić
w Dosie. Cała procedura trwa jakieś 3 sekundy. Po zastosowaniu tego
lekarstwa mogę już tylko powiedzieć, że praca z nowym Seagatem to czysta
przyjemność. "kon.cyt.
jak ktos chce ten program to niech krzyczy na priv.
poszdr.