Re: miganie monita - nieco dluuuzej.

Autor: Twardy (tvrtko_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 13:08:05 MET DST

> Hmmm.... Czy po ustawieniu odświeżania w dowolnej rozdzielczości (np
> 800x600) powyżej 75Hz miganie dalej występuje ? Bo przy 75 Hz
> niektórzy jeszcze widzą migotanie, a przy 63 to już raczej wszyscy :)
> Jeśli nie da się ustawić, to zainstaluj dowolne stery od innego
> lepszego monitora, bo karta powinna się wyrobić na 85 Hz.

Wymusilem te 85 na nizszych rozdzielkach i jest spokoj. niestety na
1280x1024 miga sobie dalej. Poza tym pozostaje problem tego ze czasem, np.
jak przejdzie w stan spoczynku to budzi sie zielony i tak mu zostaje dopoki
go nie zresetuje.

I jaka z tego konkluzja? Mam zmienic karte czy reklamowac monit? Pierwsze i
tak mialem kiedys zrobic wiec moze czas sie szarpnac. Niestety nie mam tyle
czasu by podlaczyc u kogos moj monit i czekac az sie zagrzeje ;-(. I jeszcze
pytanko: czy pod plyta z biosem: Biostar, - Intel, i440LX - Award Modular
4.51PG, xx.09.1999 pojda nowsze matroxy?

pozdrowienia i podziekowania

Twardy