Re: Jaką dobrej jakości kartę graficzną kupić?

Autor: GLide (glyder_at_kreacja.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 03:10:47 MET DST

On Tue, 9 Oct 2001 20:35:45 +0200, "Przemek" <cornhole_at_darmo.alter.pl>
wrote:

>coś tu z Twoimi wnioskami mi nie pasuje - skoro piszę, że na innych kartach
>graf. ten efekt jest praktycznie niezauważalny i że inny monitor podłączony
>do jakiejś no-name'owej karty też miał taki efekt, no to raczej nie wskazuje
>to na wadę monitora - czyż nie?
No pewnie - po prostu troche mi sie namieszalo jak to czytalem.
Jesli rzeczywiscie podpiolesz monitor do innej karty i bbylolepiej
to.... spawa jest w miare jasna.
Jeszcze tylko spytam czy jak go do tej innej karty podpinales to bylo
w tym samym miejscu czy gdzies indziej. (moze jakies pola magnetyczne
wystepja alboco?)

Pozdrawiam
GLide