Re: kto winien

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 14:14:58 MET DST

> na tym kompie nie korzystam z internetu, a poczte odbieram sporadycznie
> tylko od sprawdzonych nadawcow
1. Jak nie korzystajac z netu poczte odebrac? (wykluczam LAN).
2. Raz dostalem od "sprawdzonego" nadawcy wirusa - a on nic o tym nie
wiedzial, a poza tym jego system byl chroniony softem antywirusowym. Co ty
na to?
3. Jak ty to robisz: od sprawdzonych nadawcow poczte otrzymujesz, a od
niesprawdzionych nie otrzymujesz?
4. Jak ty piszesz na grupe nie korzystajac z netu?
5. Wiec wirusa nie wykluczaj, lecz sprawdz PC.

> Jesli możecie mi podsunąć jakieś rozwiązanie będę wdzięczna.
> Teresa

U mnie czasem tak bywalo kiedy zbyt malo miesjca na dysku C zostawalo.
Sprawdz czy masz duzo miesca.

Watpie zebys miala tu racje, bo inaczej nie tylko w tym programie problem by
sie pojawial.