Odp: kto winien

Autor: Teresa (twojcik_at_IOd.krakow.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 14:59:08 MET DST

Z netu korzystam na innym kompie. Mam dwa konta i tam korzystam tylko z
jednego, którego nie rejestruję w grupach, listach dyskusyjnych itp.
Korzystając ze stron www też zostawiamy swój adres. Poczte wysyłam programem
Outlook Express - tyle wyjaśnień. To nie wygląda jak wirus: pokazuje się
ramka przyciski do zgaszenia, i do wyświetlenia szczegółowego opisu. Opis
pochodzi od systemu, tylko nie wiem jak ten rząd cyfr odczytać
mam ok. 0,5 GB wolnego dysku C:
Pozdrawiam Teresa