Odp: kto winien

Autor: Teresa (twojcik_at_IOd.krakow.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 12:45:36 MET DST

Czesc!
Mój sprzęt to plyta Shuttle Pentium 75-200,proc.intel Pentium 100 RAM
64,Win98
Formatowałam dysk i instalowalam od nowa win, wirusy wykluczam
na tym kompie nie korzystam z internetu, a poczte odbieram sporadycznie
tylko od sprawdzonych nadawcow
Program wiesza sie losowo, na poczatku roku gdy zbiory danych byly mniejsze
nie bylo problemu
Program prawie zawsze uruchamiany jest po restarcie
Mam pelny komunikat o bledzie, ale nic mi on nie mowi
Na drugim komputerze chodzi dobrze, tylko przy innej ilosci danych
Jesli możecie mi podsunąć jakieś rozwiązanie będę wdzięczna.
Teresa