Re: Wyniki 3DMark 2001- czy ok?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 18:06:13 MET DST

"Proximm" <proximm_at_interia.pl> wrote in message

> Czegos tu nie rozumiem? Przeciez po to sa detonatory, aby zwiekszyc
> wydajnosc!

ale te najnowsze sa opytmalizowane pod gf3 i gf2 gts/pro/ultra

> Mam nadzieje, ze moze ktos mi choc troche pomoze, da wskazowke, co
> poczac, bo klienci sie skarza, iz komputery nie maja tej mocy, co
> powinny miec...

nornalny chipset :-)
ta plyta jest na via, a via pod intela to tragednia jesli
chodzi o wydajnosc i chyba raczej nie wiele tu mozesz zrobic
poza tym o co chodzi klientowi ze komputer nie ma mocy co
on robi na kompie

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
czasowo www.go2sleep.be/
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!