Re: Wyniki 3DMark 2001- czy ok?

Autor: Proximm (proximm_at_interia.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 18:31:44 MET DST

Dnia Wed, 10 Oct 2001 18:06:13 +0200, "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl>
napisał(a):

>"Proximm" <proximm_at_interia.pl> wrote in message
>ale te najnowsze sa opytmalizowane pod gf3 i gf2 gts/pro/ultra
A ktore mam uzyc?

>nornalny chipset :-)
>ta plyta jest na via, a via pod intela to tragednia jesli
>chodzi o wydajnosc i chyba raczej nie wiele tu mozesz zrobic
>poza tym o co chodzi klientowi ze komputer nie ma mocy co
>on robi na kompie
O to chodzi, ze my robimy kompy dla firm, sprzedajemy klientowi, a
klient zamawia program firmy trzeciej, przychodzi informatyk jakis i
mowi klientowi, ze komputer bla bla bla. Zdarzaja sie tez wymagajacy
klienci ;(

--
Pozdrawiam
Proximm