Wyniki 3DMark 2001- czy ok?

Autor: Proximm (proximm_at_interia.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 17:58:44 MET DST

Czesc
Mam maly dylemat. Otoz w firmie skladamy zestawy zlozone z:
- plyta Soltek 65KV2
- karta grafiki GeForce 2 MX400 64 MB
- dysk Seagate 40 GB 5400
- procek Celeron 800 wzwyz
- pamiec DIMM 128 lub 256
Otoz po ustawieniu w BIOS' ie:
Adv. Chipset Features:
AGP Aperture Size: 64
AGP-4X Mode: Enabled
AGP Driving Control: Auto
AGP Fast Write: Enabled
AGP Master 1W Write: Enabled
AGP Master 1W Read: Enabled
Wszystkie opcje dot. PCI sa Disabled. Plyta przy starcie wpierw
inicjuje AGP. IRQ jest udostepnione dla grafiki.
Wgralem najpierw DirectX 8.0 na Win98SE, pozniej "VIA 4-in-1 4.33" z
opcja "standard" (gdyz przy "turbo" sie wieszaly test (!) ).
oto wyniki testow:
3D Mark 2000: 4320
3D Mark 2001: 1865
zas po wgraniu Detonatorow 21.81:
3D Mark 2000: 4223
3D Mark 2001: 1779

Czegos tu nie rozumiem? Przeciez po to sa detonatory, aby zwiekszyc
wydajnosc!
Mam nadzieje, ze moze ktos mi choc troche pomoze, da wskazowke, co
poczac, bo klienci sie skarza, iz komputery nie maja tej mocy, co
powinny miec... Nie chodzi mi o podrasowywanie, czyl io programy typu
NV Max 3.0, tylko o ustawienia w kompie.
Dzieki za wszelkie wskazowki!

--
Pozdrawiam
Proximm