Re: Głośniki 5.1 - jakie polecacie

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 17:23:51 MET DST

Użytkownik "ein" <trefl_at_interecho.com> napisał

> coz bedzie subiektywnie i to bardzo (mam w zestawie z sb5.1)
> krotko.....WARTO!
> dluzej......bardzo,bardzo,bardzo warto - najtanszy markowy sprzet do kina
> domowego.
> dzwiek czysty, soczysty, pelen zakres (ale ja mam pewnie juz mooocno
> stepiony n.sluchu)

No bez przesady! Do zestawu kina domowego to porównania nie ma. Możesz mi
wierzyć.
Sam mam SB Live Platinum (podłączenie światłowodem) + Amplifire Pioneer'a
5x80 +1 i do tego 5 głśników Paradigm i to jest zestaw kina domowego.
To co Ty mówisz to są głśniki komputerowe. Fakt może lepsze od standardowych
ale do zkd do im jeszcze daleko. Poza tym cały zestaw kosztuje mniej od
jednej kolumny Paradigm'a :-)))))))

Pozdrawiam

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)