Re: jaki sprzet ?

Autor: GLide (glyder_at_kreacja.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 14:07:46 MET DST

On Wed, 10 Oct 2001 08:03:47 +0200, "abs" <abs_at_alpha.net.pl> wrote:

>Ja wiem... taka wielka krowa :)
Swietny mebelek jako ministolik pod kawe.

>No pewnie masz racje. Najgorsze jest to, ze nigdzie tych bigow nie ma i
>nie mozna ich sobie poogladac :((( Ale mysle na taka rzecza: czy tasmy od
Eeeeee... Rozejrzyj sie dobrze na pewno cos ciekawego znajdziesz....

>napedow dosiegna od wejsc na plycie do najwyzej polozonych napedow w
>takiej obudowie ? Co jak bede chcial polaczyc na jednej tasmie dysk (nie w
>kieszeni) z czyms polozonym wlasnie tam wysoko ? Dosiegnie ?
Musisz to sobie rozplanowac. U mnie np. jest 5 zatok 5 1/4' i na
samej gorze jest flop w ramce, a ponicej 3 cdrw i 2 cd-romy. Dyski sa
najnizej - kazdy na osobnym kanale i wszystko jakos siegnelo.

Pozdrawiam
GLide