Re: Ile moge wziac za...

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 09:18:25 MET DST

Witold Wilk wrote:
> mailem winfasta na cmd(ata66), znajoma miala tez winfasta, ale ata100.
> no i co? no i dupcia, moj wpierw zaczal padac, apdal przez jakis czas
> (prawie pol roku). u niej to samo i pewnie sie rypnie po gwaracji, ale
> teraz chodzi jak trzeba, tylko instaluje sieco zalaczenie systemu, a
> co jakis czas ni wykryje dyskow, lub nie wlaczy sobie dma.

 Mam Winfats ATA 100 od ok. 3 miesiecy - najmniejszego problemu - chodzi
z dyskiem Fujitsu 40G olej, 5400. Osiagi super, UDMA5, zadnych bledow,
chodzi bezawaryjnie. Plyta Asus P2B-F.

> pozatym nie moglem go za nic zmusic do chodzenia pod linuxem, mimo
> wkompilowania obslugi wszelakich rdzeni cmd...

2.4.x chyba dopiero obsluguje CMD649 - ale jak juz odpalisz to jajko, to
nie ma rowniez zadnych problemow.

> poczekamy, zobaczymy, wk oncu bedzie chodzil na pio :)P potem co
> trzecie uruchomienei kompa zobaczy dysk :P

Eeee, chyba kolega nie potrafi go uzywac ... mam jeszcze 2 znajomych
ktorym podobnie chodzi super i bez bledow.

Pozdrawiam

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl