Padł monitor

Autor: Uncas (chris_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 18:11:10 MET DST

Witam!
Właśnie padł mi monitor AOC - nic nie wyświetla, świeci się tylko dioda.
Od początku mi się nie podobał
- dośc, że strzelał przy przełączaniu rozdzielczości to jeszcze wtedy syczał
i wogóle trwało to bardzo długo.
Ale do sedna - mam go od 5 dni, gwarancja "door to door"
ale wolałbym od razu wymienić na nowy w sklepie.
Jakie są na to szanse? Czy mogę się podeprzeć rękojmią?
Czy wogóle po tak krótkim okresie,
 sklep nie ma obowiązku wymienić towar na sprawny?

--
Pozdrawiam Uncas
Gdy uda Cię Twoją rzeczywistość potraktowac jak marzenie,