Re: Padł monitor

Autor: ein (trefl_at_interecho.com)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 18:27:09 MET DST

Użytkownik "Uncas" <chris_w_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Właśnie padł mi monitor AOC - nic nie wyświetla, świeci się tylko dioda.
> Od początku mi się nie podobał
> - dośc, że strzelał przy przełączaniu rozdzielczości to jeszcze wtedy
syczał
> i wogóle trwało to bardzo długo.
> Ale do sedna - mam go od 5 dni, gwarancja "door to door"
> ale wolałbym od razu wymienić na nowy w sklepie.
> Jakie są na to szanse? Czy mogę się podeprzeć rękojmią?
> Czy wogóle po tak krótkim okresie,
> sklep nie ma obowiązku wymienić towar na sprawny?

ojojoj...jaki model?
ja mam 7klr+

rekojmia spoko (po prostu zyczysz sobie rekojmi a nie gwarancji i
juz.....twoje prawo). niestety i tak bedzie to trwalo ale skutek bedzie taki
ze sprzet beda musieli naprawic / wymienic za PIERWSZYM razem. a z gwarancja
to wiadomo roznie jest i trwac to moze znacznie dluuuuzej.
5 dni...pedz/dzwon do sklepu i walcz o swoje. jezeli beda ok to po prostu
dadza nowy (jak nie dziala to nie dziala...tu nie ma tlumaczenia typu nooo
wie pan przeciez ten typ tak ma te migotanie to taka dodatkowa f-ja itd itp)

wspolczuje

ein

suma zadzwon do sklepu - powiedz ze rekojmia, ze 5 dni, ze nie swieci i co
proponuja a potem podejmij dec