Re: Jaką dobrej jakości kartę graficzną kupić?

Autor: GLide (glyder_at_kreacja.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 11:28:24 MET DST

On Mon, 8 Oct 2001 10:05:37 +0200, "Przemek" <cornhole_at_darmo.alter.pl>
wrote:
>monitor jest nowy - Hyundai 17"
>Z odbiciami spotkałem się nawet oglądając w sklepie Nec'a FE700 podłączonego
>do jakiejś taniej karty. Gdy podpiąłem mój monitor do innej karty, odbicia
>były znacznie mniejsze - praktycznie niezauważalne. Kabla nie wymienię, no
>bo stracę gwarancję.
A wiec rzeczywiscie mozliwe ze monitor. Ale jesli jest na gwarancji
jak piszesz to smigaj z nim do serwisu. Mich go przy tobie podlacza i
pokaz im co sie dzieje. Nawet najbadziewniejsy monitor nie ma prawa
tak wyswietlac.

>takie cienie z prawej strony linii, czcionek, itp.
Nigdy nie spotkalem... hmm....

POzdrawiam
GLide