Re: Jaką dobrej jakości kartę graficzną kupić?

Autor: Przemek (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 10:05:37 MET DST

Użytkownik "GLide" <glyder_at_kreacja.pl> napisał w wiadomości

> Czy nie jest to zwiazane przypadkiem z kablem sygnalowym?
monitor jest nowy - Hyundai 17"
Z odbiciami spotkałem się nawet oglądając w sklepie Nec'a FE700 podłączonego
do jakiejś taniej karty. Gdy podpiąłem mój monitor do innej karty, odbicia
były znacznie mniejsze - praktycznie niezauważalne. Kabla nie wymienię, no
bo stracę gwarancję.

> Na ogol kiepskie karty jakie spotykalem dawaly obraz nieostry, blady,
> ale odbicia?
takie cienie z prawej strony linii, czcionek, itp.