Re: Jaką dobrej jakości kartę graficzną kupić?

Autor: Przemek (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 20:35:45 MET DST

Użytkownik "GLide" <glyder_at_kreacja.pl> napisał w wiadomości
> A wiec rzeczywiscie mozliwe ze monitor. Ale jesli jest na gwarancji
> jak piszesz to smigaj z nim do serwisu. Mich go przy tobie podlacza i
> pokaz im co sie dzieje. Nawet najbadziewniejsy monitor nie ma prawa
> tak wyswietlac.

coś tu z Twoimi wnioskami mi nie pasuje - skoro piszę, że na innych kartach
graf. ten efekt jest praktycznie niezauważalny i że inny monitor podłączony
do jakiejś no-name'owej karty też miał taki efekt, no to raczej nie wskazuje
to na wadę monitora - czyż nie?
(a te odbicia i tak nie są bardzo widoczne - przy 1024x768 i odświeżaniu
90Hz trzeba się dobrze przyjrzeć, żeby je widzieć ale przy np. 115Hz już są
większe no ale to w końcu krańcowe możliwości monitora)