HELP :(

Autor: adi (walerczakadrian_at_interia.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 11:34:56 MET DST

witam

mam taki problemik
dwa dni temu zadzwonil do mnie koles z Wawy i zaproponowal mi zawalista
prace. Dzwonil do mnie na komore ze swojego telefonu o numerze 501...itd. i
wlasnie w tym tkwi problem, bo nie pamietam jak lecial dalej jego numer.
Polaczenia przychodzace przez przypadek wykasowalem z telefonu, a dzwoniac
do Biura Obslugi Abonenta sieci Era (bo to jest moj operator), poinformowali
mnie ze system nie zapisuje takich danych jak polaczenia przychodzace, co
bardzo mnie dziwi poniewaz majac jakiekolwiek pojecie na ten temat mysle ze
troche mnie oszukali.

No ale teraz musze szukac innego rozwiazania. Napisze jeszcze maila do ery
ale watpie zeby to cos pomoglo w moim problemie.

Takze mam do was pytanie, drodzy grupowicze, czy jest jakas mozliwosc
zdobycia tego typu informacji, nie wiem moze od Ery, moze jest jakas
mozliwosc dotarcia do pamieci telefonu przez jakies oprogramowanie.
Poradzcie cos bo to naprawde powazna sprawa

Z gory dziekuje wam za wszelkie informacje pomocne w rozwiazaniu problemu

ADI