!uszkodzony Celeron 667

Autor: PiotrF (v_at_z.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 10:40:46 MET DST

Kupiłem nową płytę główną na Via pod celerona
Założyłem Celeronka 667
Nic nie podkręcane, chodził na 66x10
zainstalowalem win98
i po 2 godzinach po instalacji zaczeły sie zwisy komputera
najpierw w grach, potem pod win, a na koncu w dos
Teraz juz praktycznie nie odpala
na 100% spalony CPU, sprawdziłem w 2 innych komputerach
Mam pytanie, celeron jeszcze na gwarancji, jest jakaś szansa na wymianę?
Co powiedzieć sprzedawcy?

Przypuszczam że płyta albo dawała za duże napięcie, albo wentylator był
niedociśnięty
Naklejka na cpu to firma NTT, procek kupiony na giełdzie komputerowej w
Katowicach

Moze bezpośrednio iść do NTT, tylko że nie mam na to faktury

Dzięki za jakąkolwiek pomoc

--
Okolice Katowic
          Piotr