Re: !uszkodzony Celeron 667

Autor: Maestro / nET#47 (revanger_at_kki.REMOVE.net.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 12:51:43 MET DST

Użytkownik "PiotrF" <v_at_z.pl> napisał w wiadomości
[cut]
> na 100% spalony CPU, sprawdziłem w 2 innych komputerach
> Mam pytanie, celeron jeszcze na gwarancji, jest jakaś szansa na
wymianę?
> Co powiedzieć sprzedawcy?
[cut]
> Naklejka na cpu to firma NTT, procek kupiony na giełdzie
komputerowej w
> Katowicach
>
> Moze bezpośrednio iść do NTT, tylko że nie mam na to faktury

Kiedy był kupowany? Jeśli nie np. 8 miesięcy temu, to:
Idź do NTT, ale _na_ _giełdzie_, najlepiej w sobotę.
Powiedz im, że procek nie działa.
A najlepiej wybadaj, czy jeszcze sprzedają 667 - jeśli nie, będą Ci
musieli wymienić na szybszy :)
Jeśli nie będą mieli chcieli wymienić w sobotę, to powiedz, że możesz
przyjść w niedzielę na giełdę i muszą mieć, ewent. że pójdziesz do
nich do firmy.

Jeśli był już dawno kupiony (powiedzmy, dawniej niż 3-4 tygodnie), to:
Przychodzisz do NTT _na_ _giełdzie_, mówisz, że spalił Ci się
procesor, że go nie podkręcałeś, nie podłączałeś pod 220 V (;P), i że
jest sticker (czyli jednak gwarancja - NTT to dosyć porządna firma).
Powinni Ci wymienić.

pzdrwk!

--
/* Let the nET go straight ahead!