Ocena potrzena na juz..plees..

Autor: Norbert (gromforum_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 02:22:10 MET DST

Moja kumpela ma okazje kupic komputer z przeceny.
Monitor ACER 15cali
Komputer:
Intel Pentium III 650MHZ
Riva tnt2 64 32MB AGP
Dysk 20GB
ATX
64MB SDram
Sound blaster 128
CDrom x48
Klawiatura
Mysz
Windows ME PL
gwarancja 12 miesiecy
nic poza tym nie wiem...
mam nadzieje ze to nie procesor z tej serii co wygladaly jak
karta...podluzne wciskane w plyte...
plyty tez nie znam bo nie zagladalem do instrukcji.
Cena zestawu wydaje mi sie atrakcyjna bo calosc kosztuje 1725zl.
Biorac pod uwage to ze kumpela kupuje na raty to raczej z czesci komputera
jej nie zloze wiec tylko zestawy bierze pod uwage.
Acha...komputer ma byc uzywany do internetu , nauki i troche do gierek.
Co o tym sadzicie???
Acha,,, musi jeszcze dokupic do tego ewentualnie modem... poleccie jakis
naprawde najtanszy 56.
Moze byc jakis na gieldzie. cos do 40zl.
I jakies taniutkie glosniczki. tez w tym przedziale cenowym a nawet
tansze...zeby tylko dzwiek poprostu byl.

Norbert
grom_at_poczta.onet.pl

--
Tego nie znajdziesz w zadnym sklepie!