Re: LG 8160b i WinOnCD - jak nagrywacie?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 09:11:32 MET DST

>jakie drivery ...? zainstaluj winoncd lub nero i pal !

Też tak myślałem.
Ale...

Miałem 4 płytki CD-RW.
Zrobiłem kopie zapasowe prac.
Na 3 z nich nagrywanie zawiesiło się w po zakończeniu nagrywania danych, w
momencie kiedy powinno rozpocząć się nagrywanie LeadIn.

Co prawda na tych samych płytkach nagrywałem wcześniej na innej nagrywarce
zabezpieczonego Diablo i wyczyściłem je tylko na szybko (TOC), ale czy to
miało by być powodem zawieszania?

Płytki w 100% dobre. Właśnie na firmowym TEACu W54e nagrywają się
znakomicie.

P.s.
Na Standardowym Adaptec Direct CD też nie chciało ruszyć nagrywanie
pakietowe.
A na tej samej wersji dostarczonej na płytce z nagrywarka już działa.

--
Janusz - Vahanara