Re: athlon1.4 vs celek1.2

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 22:38:51 MET DST

Niejaki(a) "Maciej \"yaq\"" <tp.sa_at_wp.pl> <"Maciej \"yaq\""
<tp.sa_at_wp.pl>> w grupie pl.comp.pecet doznal(a) olsnienia i napisal(a):

> kasy mam troche:) czemu 1.2_at_1.4 a nie pelny 1.4? mala roznica w cenie

ale za zaoszczedzone pieniadze kilka piw bedzie, a proceosr jest to ten
sam...

> heh, ramu moze bede mial na poczatek 256:)

maaaaalo. kup sobie jenda kosc 512, czyli zamiast tb1.4 i 256 kup tb1.2@
1.4 i 512 ;) wyjdzie lepiej

> nie robie az tak powaznych prac w
> max'ie, a mocy potrzebuje dosc duzo, poniewaz nie jestem zawodowcem i np.
> materialy robie metoda prob i bledow:)

tez mozna ;) jednak dodatkowa moc sie przyda, a powazne rzeczy tez milo
robic, od razu czlowiek szczesliwszy :)

> btw. zawodowo w max'ie robisz?

nie... kiedys jsie troche nawilem, ale komp do tego sie nie nadaje -
wyszlo mi, ze taka jedna animacja by sie robila tam bagatela - 2
miesiace - wtedy zwatpilem ;) czasami robie dvdripy, to wtedy przez 2dni
kompa nie wylaczam, ale jakosc jest miodzio, wszystko jest si. a tak
zwykle to komp sobie stoi i sie nudzi, po prostu nie chce mi sie go
wylacza na noc, czy jak idze do szkoly - porpsotu szkoda mi jest go
potem lwaczac i czekac az sie wlaczy :) pozatym czasem w nocy dostaje
czegos w rodaju "chcicy" i musze osibe usiasc i poprosgramowac. trwa to
moze pol godzinki, a na tak krotki okres czasu specjalnie kompa wlaczac
normalnie mi sie nie chce :)

aha - komp to jest cialak400, 384mb ram, tnt2 zwykla_at_pro/ultra (o/c
fabryczne)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|____txt by: Maciej Bojko <maciej.bojko_at_students.mimum.edu.pl____|