Re: athlon1.4 vs celek1.2

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 22:45:35 MET DST

> jesli masz kase - oczywiscie, najlepszym wyborem bedzie athlon 1.2_at_1.4,
> msi k7t, z trzema kosciami 512mb i git ;) ale jesli kasy nie masz -

kasy mam troche:) czemu 1.2_at_1.4 a nie pelny 1.4? mala roznica w cenie

> krec. pozatym kompa nie trzeba wylaczac na noc, ja np. nie wylaczam.
> kwestia jest jedynie wyciszenia i przyzwyczajenia. dla mnie wylaczanie
> komputera jest po prostu strata czasu. a enegrii duzo nie wzera, przy
> max obc. procesora powinien przy wlaczeniu przez caly miesiac wciac do
> 30zlotych... wiecej nie powinien, chyba, ze masz tam kilkudyskowa
> macierz raid :)

heh, ramu moze bede mial na poczatek 256:) nie robie az tak powaznych prac w
max'ie, a mocy potrzebuje dosc duzo, poniewaz nie jestem zawodowcem i np.
materialy robie metoda prob i bledow:)

btw. zawodowo w max'ie robisz?

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl