Re: co sadzicie o takiej konfiguracji???

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 22:47:01 MET DST

Niejaki(a) MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):

> LOL :) To ta sama konstrukcja tlykoz e 0.13, predykcja skokow i wyzszy
> zegar :) I jeszcze mniej ciepla :)

no co tam, te zmiany to przeciez malutki szczegolik nie warty uwagi :P a
co tam? to jest tak jak rozniaca miedzy jednopalem recznym a rewolwerem.
zasada dzialnia identyczna, sposob dzialania i efekt ten sam, tylko, z
rewoler moze strzelic 6 razy i potem reload, a tutaj za kazdym razem
reload...

> Ciekawe ze prcowalem sobie spoko na 815 z 768 MB...

ja kiedys robilem sobie test i wsadzilem trzy kosci 256mB do cusl'a. no
i dupcia blada, bylo 512mB :)

btw: moze to wcale nie bylo i815, tylko np. bx, lub via? :P

> Nie, chodzi o to ze neiktore sprzety nie chca dzialac...

tak samo jak niektore pod linuxem, jak winmodemy. jesli wiadomo, ze cos
sie partoli z danym srzetem to sie tego nie bierze, jak sie chce krecic
magistrala, to sie nie bierze np. seagate'ow. logika nakazuje.

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Rob H. - Fallout2 Dev. (Interplay)_____________|