Re: plyta glowna - pilne

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 09:37:32 MET DST

"Paweł S." <frog_at_wp.pl> wrote in message

> Zamierzam kupic procesor athlon 1,4 ghz

na pewno potrzebujesz tak szybkiego i grzejacego procka
niedlugo beda palomino ktore sie mniej grzeja

> i w sklepie polecono mi plyte microstara ms-6323 atx via694 oem,

co za genjusze pracuja w tym sklepie skoro polecaj plyte
fcpga pod procki amd :-)

> plyta ms-6323 jest dwa razy tansza a tak samo dobra.

LOL to dalej tak bredza w tym sklepie :-)

> ze w ogole nie zalezy mi na podkrecaniu, albo innych bajerach, chce po
> prostu miec komputer ktory bedzie stabilnie pracowal.

jak nie zalezy Ci na podkrecaniu to kup ecs k7vza 3.0 na chipsecie kt133a
albo ecs k7s5a na chipsecie sis735

> Nie mam za duzo kasy wiec chodzi mi zeby kupic tania plyte ale dobrš.

plyte nie sa drogie a dobre

> Ps. Czy geforce 2 MX 400 z tv out'em firmy sparkle jest dobra tez mi
> ja polecono.

zapewne jest jest to jakis tajwanski noname, a co robisz na kompie

I jeszcze mala rada na koniec daruj sobie ten sklep i podaj jego
nazwe i adres na grupie zeby inni na niegi nie wpadli.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!