Re: co sadzicie o takiej konfiguracji???

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 09:49:34 MET DST

RusH zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> raida nawet nie poczujesz a wybulisz max kasy :(

Zalezy jaki raid. Czy mirroring czy strip. Bo akurat cenowo 2x40 a 1x80
GB wychodzi na to samo

> taki dobry zestaw a szumofon pakujesz

Co do offica i 3dmaxa potrzebne cos wiecej?

> realtek ? :(

Aktualnie masz wybor realtek lub 3com/intel za 3 razy wieksza cene ;)
Mozesz mi wierzyc w firmie mamy okolo 50 komputerow, wszystkie maja
karty sieciowe D-linka (nie liczac serwerow) i wszystko dziala bez
wiekszych problemow