plyta glowna - pilne

Autor: Paweł S. (frog_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 22:55:22 MET DST

Czesc
Zamierzam kupic procesor athlon 1,4 ghz i w sklepie polecono mi plyte
microstara ms-6323 atx via694 oem, na poczatku chcialem kupic plyte
tej samej firmy ale modet k7t turbo na kt-133 ale powiedziano mi ze
plyta ms-6323 jest dwa razy tansza a tak samo dobra. Z gory zaznaczam
ze w ogole nie zalezy mi na podkrecaniu, albo innych bajerach, chce po
prostu miec komputer ktory bedzie stabilnie pracowal.
Co zrobic?
Nie mam za duzo kasy wiec chodzi mi zeby kupic tania plyte ale dobrš.
Ps. Czy geforce 2 MX 400 z tv out'em firmy sparkle jest dobra tez mi
ja polecono.
Z gory dzieki za odpowiedz. W poniedzialek wybieram sie do sklepu wiec
prosze o szybka odpowiedz.
Pozdrowienia
Pawel S.